9/16/2012

Witam na moim blogu!



Mam na imię Łukasz, jestem studentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej - a 
wybór kierunku czyli elektrotechniki motywowałem swoimi zainteresowaniami.
W dotychczasowej karierze zajmowałem głównie instalacjami nn i śn. Szczególnie bliskie są mi zagadnienia z zakresu ochrony przeciwporażeniowej i bezpieczeństwa pracy. Poza szeroko pojętą elektrycznością interesuje się internetem, mediami i historią. 
Blog ten ma na celu przybliżyć internautom zagadnienia z dziedziny elektrotechniki zarówno tej typowej dla budownictwa mieszkaniowego, jak również przemysłowej. 

Tak, więc zajmę się tematyką instalacji elektrycznych, recenzjami sprzętu elektroinstalacyjnego, pobawię się sprzętem pomiarowym, rozprawie się z najczęstszymi problemami elektryków amatorów oraz będę propagował przestrzeganie zasad zdrowego rozsądku w codziennej pracy pod "napięciem".



Życzę przyjemnej lektury, zapraszam do komentowania oraz sugerowania kolejnych tematów do wpisów na moim blogu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz