9/16/2013

Nowość! Trójfazowy rejestrator energii Fluke 1730

 
 
 
We wrześniu 2013 firma Fluke wprowadziła na rynek nowy Trójfazowy rejestrator energii Fluke 1730. Fluke 1730 pozwala użytkownikom rejestrować dane, dzięki którym mogą zaoszczędzić na kosztach zużycia energii. Odkrycie gdzie, kiedy i ile energii jest zużywane pozwala porównać zużycie energii z pracą zakładu. Fluke 1730 to połączenie elementów pomiarowych i oprogramowania w taki sposób, że gromadzenie danych i tworzenie raportów nie wymaga większego wysiłku. Fluke 1730 jest nadzwyczaj prosty w użyciu; co więcej, rejestrator jest zaprogramowany tak, by automatycznie wykonywać testy poprawności podłączenia  przewodów i czujników prądowych. Eksport danych pomiarowych to prosty i szybki proces – dane można przenieść bezpośrednio na pamięć USB bez konieczności użycia komputera. Oprogramowanie “Energy Analyze” pozwala eksportować i analizować dane, a następnie tworzyć raporty w mgnieniu oka.
 
Pełne dane Fluke 1730 można znaleźć TUTAJ.

3 komentarze:

  1. Niestety dla mnie to jest trochę niezrozumiałe i jestem zdania, że od takich rzeczy są fachowcy elektrycy. W moim przypadku najlepiej sprawdza się zawieranie dobrych umów na energię elektryczną. Od niedawna współpracuję z https://poprostuenergia.pl/ i jestem zdania, że fajnie jest płacić niższe rachunki.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja nie korzystam na co dzień z takich urządzeń i jak mam jakieś problemy z elektryką to po prostu wzywam fachowca. Muszę przyznać, że bardzo jestem zadowolony ze współpracy z firmą http://www.elektryk-krakow.pl/instalacje-elektryczne która kładła u mnie instalację elektryczną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja się nie znam na takich sprawach i sam zdecydowanie nigdy nie zabieram się do żadnych prac z prądem. Jak coś to po prostu dzwonię po elektryka http://elektryk.i-lodz.pl/ i to jest moim zdaniem bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń